Vivaness 2019.

Email facebook twitter LinkedIn gbuzz

Od 13. do 16. veljače 2019. godine u Nürnbergu će se održati Vivaness 2019., međunarodni sajam prirodne i organske kozmetike. U isto vrijeme i na istom mjestu održavati će se i Biofach - vodeći svjetskim sajam organske hrane.

Vivaness 2019.

 

Na Vivaness-u se očekuje više od 260 izlagača iz 35 zemalja, a prošlogodišnje izdanje, uključujući Biofach, posjetilo je više od 50.000 posjetitelja iz 134 zemlje.

 Ono što tu manifestaciju čini posebnom i što je razlikuje od drugih sličnih događanja je činjenica da tvrtke da bi uopće mogle biti izlagači moraju zadovoljiti strogo definirane kriterije. Primjerice, izlagači tj. njihovi proizvodi, moraju posjedovati neki od traženih certifikata (primjerice Natrue, EcoCert, Demetar…). Ukoliko izlagač ne posjeduje neki od navedenih, točno propisanih, certifikata, dužan je organizatorima za svaki proizvod poslati cjelovit popis svih sastojaka u skladu s INCI nomenklaturom. Detaljne kriterije koje izlagači moraju zadovoljiti mogu se pronaći na web stranici sajma.

Jedinstvenim spojem tvrtki tržišnih lidera i onih koji tek traže distributere za svoje proizvode, Vivaness predstavlja tržišne trendove i prikazuje svu raznolikost i inovativnost u području prirodne i organske kozmetike.

 

Stanje na tržištu i prognoze

Prirodna i organska kozmetika iznimno je popularna kod kupaca i sva istraživanja tržišta i prognoze slažu se da će se trend rasta u tom segmentu nastaviti i tijekom sljedećih godina. Prema najnovijim podacima, sektor je 2017. godine postigao globalnu prodaju od 10,2 milijarde USD, što je rast od više od 6% u odnosu na prethodnu godinu.

S otprilike 4,9 milijardi američkih dolara, Sjeverna Amerika je najveće tržište za organsku i prirodnu kozmetiku, a slijedi Europa s oko 4,1 milijarde dolara. Europski lider je Njemačka s prodajom od 1,2 milijarde eura. Francuska i Italija su druga i treća među zemljama s najvećim prometom.

 

Njemačka, Francuska i Italija

Zahvaljujući povoljnoj potrošačkoj klimi, njemačko kozmetičko tržište - ukupno vrijedno 13,6 milijardi eura – nastavilo je rast i tijekom prve polovice 2018. godine, a pokretač rasta upravo je organski i prirodni kozmetički sektor. Udio prirodne i organske kozmetike u ukupnoj vrijednosti  dosegnuo je gotovo 9%, a samo u protekloj godini oko 800.000 novih potrošača odlučilo se za kupnju upravo prirodnih i organskih kozmetičkih proizvoda!

Na francuskom, drugom po redu europskom tržištu, rezultati su također izvrsni s procijenjenim prometom od 500 milijuna eura, rastom od oko 10% i tržišnim udjelom od oko 4,5%. Podaci istraživanja pokazuju da su tijekom 2017. godine četiri od deset francuskih kupaca kupili više prirodnih i organskih kozmetičkih proizvoda nego konvencionalne kozmetike.

Želja za prirodnim i organskim proizvodima za osobnu njegu trend je i u Italiji. Istraživanja potvrđuje postojanost „zelenog trenda“ i pokazuju, primjerice, da je u 2017. godini, od više od 3.700 kozmetičkih proizvoda na tržištu čak polovica  bila u kategoriji prirodne kozmetike. Više od polovice talijanskih potrošača (54%) smatra da je ekološka potvrda za kozmetiku vrlo važna (30%) ili važna (24%).

Zbog dosljednog rasta potražnje za tom vrstom kozmetičkih proizvoda,  međunarodna organizacija ISO, u suradnji s kozmetičkom industrijom, donijela je i posebnu normu - ISO 16128 - koja regulira to područje.

  

Ovogodišnje izdanje Vivanessa

Sva relevantna predviđanja govore da kupci i u budućnosti očekuju ​​da kozmetika sadržava sve više organskih sastojaka, da se ti sastojci i finalni proizvodi sve više proizvode pomoću etično ispravnih postupaka i da svi podaci o proizvodu moraju biti jasno izraženi na ambalaži (koja je također ekološki prihvatljiva). Zbog toga ne čudi velik interes i za Vivaness 2019. – posjetitelji će imati priliku dobiti sveobuhvatan pregled globalnih zbivanja i trendova na tom dinamičnom tržištu.

 

Izlagači će na Vivaness-u predstaviti proizvode iz sljedećih područja:

-          njega kože (njega kože lica, kože oko očiju, njega usana i anti-age proizvodi)

-           njega tijela

-          njega kose

-          dekorativna kozmetika

-          mirisi

-          specijalna kozmetika/njega (proizvodi za zaštitu kože od sunca, kozmetika za bebe i djecu, kozmetika za trudnice)

-          ostali proizvodi (npr. proizvodi za dentalnu njegu, higijenski ulošci, proizvodi za kupanje, poklon setovi, proizvodi za djecu)

-          sirovine i sastojci za proizvodnju

-          ugovorna proizvodnja i pakiranje

-          različita udruženja, tvrtke za certificiranje i mediji.

Tijekom trajanja sajma održat će se i Vivaness Kongres tijekom kojega će biti održan niz korisnih predavanja o aktualnim temama. Program će biti objavljen tijekom prosinca, a ulaz na Kongres se posebno ne naplaćuje.

Detaljnije informacije:  www.vivaness.de

 


Email facebook twitter LinkedIn gbuzz
Banner